Busquem un/a professional apassionat/ada per la intervenció social i la resolució de conflictes per unir-se al nostre equip al Besòs per una Suplència. Si t'apassiona el treball comunitari i tens experiència en mediació i resolució de conflictes, ¡aquesta és la teva oportunitat!
Què t'oferim?
Dilluns: 10:00 – 18:30 h.
Dimarts: 9:00 – 16:00 h.
Dimecres: 10:00 a 18.30 h.
Dijous: 9:00 – 16:00 h/16:30 h.
Divendres: 9:00 – 16:00 h./16:30 h. Opció d’un dia de teletreball: dijous o divendres.
Què faràs?
Vols treballar com a Educador/a Social en un SIS a Mataró?
T'agradaria formar part dels professionals que formen l'equip?
T'interessa estar en constant aprenentatge amb l'objectiu principal de combatre les desigualtats socials dels/les Infants que formen part del projecte?
Aleshores, aquesta feina és per a tu!
Les teves responsabilitats seràn
- Proporcionar un espai d'acolliment i convivència, afavorint la cobertura de les seves necessitats que els garanteixin un nivell de benestar adequat.
- Afavorir el desenvolupament personal, la integració social i l'adquisició d'aprenentatges entre infants.
- Disminuir les situacions de risc i prevenir situacions de desprotecció.
- Oferir atenció individualitzada i en grup als infants i adolescents en situació de risc.
- Acompanyar l'infant o adolescent a centres educatius o altres serveis i recursos del territori per evitar l'absentisme i afavorir la seva integració social.
- Compensar la manca de cobertura de les necessitats bàsiques de l'infant o l'adolescent pel seu nucli familiar.
- Prevenir i disminuir les situacions de desprotecció infantil.
Nosaltres t'oferim
- Jornada de 27h setmanals.
- Horari: dilluns, dimecres i divendres de 15h a 19:30h i dimarts i dijous de 12h a 14:30h i de 15h a 19:30h.
- Contracte substitució ( maternitat, vacances i lactància)
- Incorporació: immediata
Vols part d’una entitat on velem per la promoció de la persona des de l’educació, especialment en el lleure i l’acció social.
Vols formar part d’un projecte que contribueix directament a millorar la qualitat de vida dels teus veïns i veïnes? T'apassiona treballar per la comunitat i fomentar la cohesió social?
Uneix-te a l'equip de la Fundació Pere Tarrés!
Estem buscant un/a Tècnic/a pel Servei de Prevenció i Convivència a Sant Andreu. Si tens una formació en Pedagogia, Educació Social, Psicologia, sociologia, ciencies polítiques, treballador social o qualsevol grau d'àmbit social i experiència en intervenció social, aquesta és la teva oportunitat de fer una diferència significativa a la teva comunitat.
Què oferim?
Responsabilitats del lloc:
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat i creus que tens el perfil adequat, ens encantaria conèixer-te. INSCRIU-TE!
Uneix-te a la Fundació Pere Tarrés i ajuda’ns a fer de Sant Andreu un barri més just, inclusiu i solidari!
Intress cerca un/a Educador/a per cobrir una suplència per maternitat, que ens ha sorgit en torn de cap de setmana, seria per formar part del Centre d'Acollida i urgències infantil, ubicat a Barcelona centre.
Què farás?
Què oferim?
Divendres: 10.30-13h reunió d'equip
Dissabte: 08.30-20.30h
Diumenge: 08.30-21.30h
Alguns dies entre setmana per completar les 38h
Vols tenir una experiència laboral significativa treballant amb joves? T'agradaria desenvolupar projectes tractant temes com gènere, diversitat, autoestima i autocontrol?
Si això t'interessa, continua llegint!
Busquem un/a dinamitzador/a per l'Espai Jove de Can Puiggener.
Qui som:
Som una Fundació compromesa amb l'educació, la formació i la inclusió social dels joves. Treballem des de la intervenció directa per oferir-los oportunitats de creixement personal i social.
Quina serà la teva missió:
Què Oferim:
Si vols ser part del creixement personal i social dels joves, apunta't ara!
Intress busca un/a Tècnic/a d'Acompanyament per incorporar-se temporalment al servei d'Acompanyament Comunitari en les zones de Badalona, Sant Adria del Besos, Mataró i Granollers.
El projecte Comunitats contra l’aïllament és un projecte impulsat per la direcció general d’acció cívica i comunitària per atendre persones en situació de solitud no volguda.
En aquest recurs es promouen actuacions que permetin d’una manera integral, comunitària i integradora donar respostes preventives als grups més desfavorits, així com promoure accions adreçades a la millora de les condicions socioeconòmiques de zones amb assentaments de persones i de grups marginalitzats, amb les corresponents accions necessàries d’acompanyament social.
Què farás?
Què oferim?
Som una Entitat del Tercer Sector, estem cercant un/a administratiu/va que vulgui formar part del nostre projecte per gestionar la part administrativa de cuines de col·lectivitats i serveis d'espai del mig dia per una plaça fixa a jornada complerta de 37,5 hores/setmanls.
Quina serà la teva tasca?
Cerquem una persona amb coneixments en bases de dades, organitzada i amb ganes de formar part d'un equip dinàmic i col·laboratiu.
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis,ofereix:
Descripció del Centre:
Sabadell Gent Gran és una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement. Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació.
Funcions:
Requisits:
Disposar com a mínim alguna d’aquestes titulacions reglades:
Es valorarà:
S’ofereix:
La integració a l’equip professional, inicialment per a la cobertura de les contingències derivades la plantilla (absències amb reserva de lloc de treball) i posteriorment formaran part del conjunt de candidats, per atendre les noves necessitats de Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, centre vinculat al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, hospital universitari, amb formació especialitzada i continuada pels professionals.
Els candidats designats, s'incorporaran, mitjançant un contracte temporal de substitució per a la cobertura de les contingències que es puguin donar. Les condicions laborals, són les contemplades en el vigent conveni col·lectiu de treball GERCAT, a jornada parcial, amb prestació laboral en torn de matí/tarda.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Nivell de català A2.
5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 21 de novembre de 2024
Codi plaça: 5417
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, ofereix:
Descripció del Centre:
Sabadell Gent Gran és una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement. Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació.
Requisits:
Es valorarà:
S’ofereix:
Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una amplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant u contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col·lectiu vigent al centre, de dilluns a diumenge en torns de matí i tarda.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: 23 d'octubre de 2024.
Codi plaça: 5446
Vols treballar en un projecte a la Trinitat Vella on acompanyaràs i donaràs suport a joves en les tasques escolars, així com en hàbits d'estudi per a promoure capacitats i habilitats que afavoreixin el seu desenvolupament personal, acadèmic i social? Tens coneixements en les assignatures de matemàtiques, català, tecnologia i anglès?
Doncs no esperis més, inscriu-te!
En el centre pel qual prestaràs serveis, t'oferirà l'oportunitat de créixer i aprendre professionalment treballant amb joves des dels 12 a 16 anys (perfil ESO, puntualment perfil Batxillerat), fent un acompanyament educatiu i emocional per aconseguir els objectius de cada persona d'una forma més eficient.
- Lideratge: treballaràs directament amb els joves que necessiten el teu acompanyament i guia.
- Bon ambient de feina: ja que treballaràs amb un equip multidisciplinari que t'ajudarà davant qualsevol situació.
Què et farà ser el/la Candidat/a ideal?
Ser una persona creativa, resolutiva i amb una gran motivació perquè seràs la persona encarregada de conduir les diferents sessions. La comunicació és un dels elements claus per tenir èxit en aquest projecte.
El teu objectiu serà:
- Comunicar-te, amb els joves i famílies per al seguiment d'aquests.
- Promoure i proposar, diferents activitats socioeducatives i adaptades a l'edat, necessitats i motivacions dels i les participants.
- Participar, en diferents projectes com reunions de seguiment amb l'equip, entitat i/o altres serveis si s'escau, entre altres.
Des de la fundació t'oferim:
Si et veus treballant en aquesta posició, inscriu-te en l'oferta ara!
Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda està cercant per un/a Tècnic/a d'Administració de Personal.
La seva missió serà la de gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.
Tasques principals:
S'ofereix:
Vols treballar com a Educador/a Social en un centre Socioeducatiu a Sant Adrià del Besós - Barcelona? T'agradaria formar part dels professionals que formen l'equip? T'interessa estar en constant aprenentatge amb l'objectiu principal de combatre les desigualtats socials dels/les Infants que formen part del projecte?
Aleshores, aquesta feina és per a tu!
Les teves responsabilitats seràn
- Portar 2 grups d'infants com a referent
- Fer coordinacions amb escoles
- Identificar les principals necessitats i potencialitats dels infants a nivell emocional, relacional i acadèmic.
- Elaborar el Pla Educatiu Individual dels infants.
- Mesurar l’impacte que es té sobre els infants a través de les activitats educatives.
- Treballar de manera coordinada amb el/la responsable de famílies del centre.
Nosaltres t'oferim
Jornada completa de 37,5h setmanals lligada a una baixa per maternitat.
Horari: de dilluns a divendres de 08h-12h30 i de 16h30-19h30
Incorporació immediata
Vols part d’una entitat on velem per la promoció de la persona des de l’educació, especialment en el lleure i l’acció social.
Busquem un/a professional apassionat/ada per la intervenció social i la resolució de conflictes per unir-se al nostre equip al Districte de Sant Andreu.
Si t'apassiona el treball comunitari i tens experiència en mediació i resolució de conflictes, aquesta és la teva oportunitat!
Què t'oferim?
Dilluns i divendres de 14h a 20.30
Dimecres de 9h a 15.30h
Dimarts i dijous de 11h a 14h i de 14.30 a 20.30
Què faràs?
Aquesta oferta forma part del Job Marketplace de les INDÚSTRIES CULTURALS I CRATIVES que es realitzarà de manera presencial al Saló de l’Ocupació (Fira de Barcelona) el dijous 24 d’octubre de 15:30h a 18:30h, organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa FILM CLUB necessita cobrir 1 vacant de: Responsable de Fundraising
Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.licitats per l’empresa. Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
MISSIÓ:
L'objectiu del Responsable de Fundraising en Filmpedia és impulsar el creixement financer de l'organització mitjançant la creació i l'execució d'estratègies per a captar fons tant públics com a privats. Aquest rol implica identificar oportunitats, gestionar relacions clau, I assegurar la fidelització de donants i socis. A més, s'encarrega de coordinar les activitats de recaudació, supervisar la implementació de campanyes i esdeveniments, i garantir-ne una comunicació efectiva amb totes les parts interessades, recolzant així la sostenibilitat i ampliació dels projectes de Filmpedia.
FUNCIONS:
CONDICIONS LABORALS
Vols treballar en un projecte en Sant Feliu de Llobregat on acompanyaràs i donaràs suport a joves en les tasques escolars, així com en hàbits d'estudi per a promoure capacitats i habilitats que afavoreixin el seu desenvolupament personal, acadèmic i social? Tens coneixements en les assignatures de matemàtiques, català, tecnologia i anglès?
Doncs no esperis més, inscriu-te!
En el centre pel qual prestaràs serveis, t'oferirà l'oportunitat de créixer i aprendre professionalment treballant amb joves des dels 12 a 16 anys (perfil ESO, puntualment perfil Batxillerat), fent un acompanyament educatiu i emocional per aconseguir els objectius de cada persona d'una forma més eficient.
- Lideratge: treballaràs directament amb els joves que necessiten el teu acompanyament i guia.
- Bon ambient de feina: ja que treballaràs amb un equip multidisciplinari que t'ajudarà davant qualsevol situació.
Què et farà ser el/la Candidat/a ideal?
Ser una persona creativa, resolutiva i amb una gran motivació perquè seràs la persona encarregada de conduir les diferents sessions. La comunicació és un dels elements claus per tenir èxit en aquest projecte.
El teu objectiu serà:
- Comunicar-te, amb els joves i famílies per al seguiment d'aquests.
- Promoure i proposar, diferents activitats socioeducatives i adaptades a l'edat, necessitats i motivacions dels i les participants.
- Participar, en diferents projectes com reunions de seguiment amb l'equip, entitat i/o altres serveis si s'escau, entre altres.
Des de la fundació t'oferim:
Si et veus treballant en aquesta posició, inscriu-te en l'oferta ara!
Ets una persona dinàmica i amb orientació a les persones? T'agradaria treballar com a intèrpret de llengua de signes catalana d'alumnes de centres educatius?
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem a Intèrprets en Llengua de Signes en llengua Catalana per crear una borsa de possibles vacants i substitucions per diferents centres a la zona de Lleidai rodalies.
Què faràs?
Què oferim?
T'agradaria liderar la gestió administrativa d'una empresa amb gran trajectòria? Vols formar part d'un sector dinàmic i en creixement com és el de la construcció?
Una empresa constructora de reconegut prestigi a Andorra, cerca un/a Responsable d'Administració per gestionar i supervisar el departament d'administració i finances, contribuint al creixement de l'empresa, amb seu a Andorra la Vella. Si tens experiència en responsabilitzar-te de l'àrea d'administració d'una empresa, maneig d'equips i l'ús d'ERP Navision Dynamics 365 Business Central, i vols formar part d’una empresa referent en el sector de la construcció, aquesta és la teva oportunitat!
Com a Responsable d'Administració, seràs clau en el correcte funcionament de l’àrea financera de l’empresa. Gestionaràs la comptabilitat i els tancaments fiscals, treballant estretament amb auditors, bancs i entitats fiscals, socials i laborals. Supervisaràs la tresoreria i la gestió de finançament d'actius, així com els cobraments i pagaments a proveïdors. Seràs responsable de la presentació d'impostos, incloent-hi l'IGI, i de l'administració del programa de contractació d'assegurances, en coordinació amb la Direcció General.
També faràs el seguiment del pressupost de l’empresa, col·laborant amb la Direcció General per a la seva correcta execució, i prepararàs informes periòdics per al Consell d'Administració i els accionistes. Un altre aspecte important del teu rol serà garantir que l'empresa compleixi amb totes les normatives legals vigents, amb el suport d'assessors legals, fiscals i laborals. A més, supervisaràs el procés de compres, gestionant contractes, comandes, factures i pagaments, sempre en col·laboració amb la Direcció General.
A aquest projecte tindràs l’oportunitat de liderar i desenvolupar un equip administratiu dins d’una empresa sòlida i amb una àmplia trajectòria en el sector de la construcció. Gaudiràs d'un entorn de treball dinàmic i on podràs créixer professionalment gràcies a la formació contínua i el suport constant de l’equip directiu. Treballaràs en un sector altament competitiu, on cada projecte suposa un nou repte que t'ajudarà a continuar millorant les teves competències.
A més, t'ofereixen l'oportunitat d'assumir responsabilitats més estratègiques en la presa de decisions financeres i administratives a una posició que t'aportarà estabilitat i projecció a llarg termini dins l'empresa.
Intress necessita incorporar un/a Educador/a Social per cobrir de manera estable el torn de matí al servei del CRAE Sirius ubicat a Santa Coloma de Queralt, Tarragona.
Els CRAE són institucions per a la guarda i educació d'infants i adolescents (de 0 a 18 anys) a qui s'aplica la mesura d'acolliment simple en institució, d'acord amb la mesura que consti en l'informe previ dels equips tècnics competents. El seu objectiu és donar resposta a situacions i necessitats educatives i assistencials que requereixen una especialització tècnica en la seva guarda i educació alternativa a la seva família d'origen.
Què farás?
Què oferim?
L'horari pot canviar segons necessitats del servei.
Entitat social de Barcelona busca un/a Tècnic/a per treballar al territori del Besós.
Funcions:
- Gestió de conflictes: Identificaràs, analitzaràs i gestionaràs situacions de conflicte en l'espai públic, proposant solucions adequades.
- Intervenció comunitària: Desenvoluparàs i implementaràs projectes i activitats per fomentar la convivència, la cohesió social i la participació ciutadana.
- Mediació: Actuaràs com a mediador/a en situacions de conflicte, facilitant el diàleg i la cerca de solucions consensuades.
- Relacions institucionals: Col·laboraràs amb altres entitats i administracions públiques per coordinar accions i recursos.
- Seguiment i avaluació: Realitzaràs un seguiment continu de les actuacions i avaluaràs l'impacte de les intervencions.
- Sensibilització: Impartiràs tallers i sessions informatives per a la ciutadania sobre temes relacionats amb la convivència i la resolució de conflictes.
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem Monitors/es de Menjador per formar part del grup de monitors i monitores per una escola ubicada a la zona de Sarrià - Sant Gervasi, per aquest curs escolar 2024 - 2025.
Què faràs?
Què oferim?
Intress necessita nodrir la borsa de Treballadors/es Familiars per cobrir suplències o bé vacants si s'escau, en el Servei d'Assistència Domiciliària, ubicat al casc antic de Barcelona.
El Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) està pensat per ajudar les persones amb una autonomia limitada o en una situació de vulnerabilitat que necessiten suport a casa seva per mantenir-se en el domicili habitual amb unes condicions adients de convivència en el seu entorn familiar i comunitari.
La seva finalitat és donar suport a l’hora de realitzar les activitats quotidianes de la vida diària (higiene personal, anar a comprar, organització dels àpats i de la llar i d’altres) que s’estableixin en el pla de treball del SAD per promoure la seva autonomia personal i millorar la seva qualitat de vida.
Les persones que obtenen el reconeixement de la situació de dependència per part de la Generalitat de Catalunya tenen accés a aquest servei, entre altres. A banda, també hi tenen accés persones que pateixin una situació de risc social o vulnerabilitat sobrevinguda de caràcter temporal, que des dels serveis socials d’atenció primària municipal hagin valorat la necessitat de prescriure el servei.
Què faràs?
El/la treballador/a familiar identifica i dóna resposta a les necessitats personals, familiars i socials de les persones que atén. Concretament:
Controlar els hàbits alimentaris.
Assegurar la higiene personal i la neteja de la llar.
Atenció a les necessitats afectives, físiques i socials.
Realitzar accions de prevenció suport i seguiment.
Coordinació amb altres professionals i recursos comunitaris.
Què oferim?
Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social
T'agradaria treballar en el lleure durant el curs escolar 2023-2024?
La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es per fer extraescolars d'escacs amb infantil i primària, en un centre escolar situat al barri d'Horta, a Barcelona.
Funcions:
- Gaudir dels escacs.
- Conèixer el reglament bàsic del joc.
- Conèixer les estratègies i tàctiques del joc per poder jugar una partida ben raonada.
- Assolir un comportament esportiu i de respecte envers els companys i el professor.
- Raonament lògic.
- Potenciar la memòria.
- Millora la presa de decisions.
Què oferim?
Intress necessita incorporar un/a Educador/a Social per donar suport al servei de SIS que gestionem a la zona de Santa Perpètua de la Mogoda, Barcelona.
El SIS és un recurs d’acompanyament a infants, adolescents i famílies en el desenvolupament personal i social, oferint suport professional al seu benestar personal i la seva integració social des d’una vessant preventiva, comunitària i participativa.
Què farás?
Què oferim?
T'agradaria treballar en el lleure durant el curs escolar 2024-2025?
La Fundació Pere Tarrés cerca Monitors/es de Menjador pel curs 2024-2025 per entrar a la borsa que contempla tant vacants com per suplències, seria per centres escolars situats a la zona de Castelldefels.
Què faràs?
Què oferim?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.